STEAM „Spinduliukų” klasėje
4c klasėje vyksta įdomūs pokalbiai ir darbai. Mokinių tėveliai gavo mokytojos Giedrės laišką, kuriame jie susipažino su simuliacinio žaidimo „Šeimos piniginė” esme ir darbo metodais, Jie apsidžiaugė, jog vaikai per STEAM pamokas (ir ne tik) tokiu patraukliu būdu mokysis finansinio raštingumo. Su mokiniais aptartos šio ekonominio žaidimo taisyklės, pasiaiškinti nežinomi terminai. Pasiskirstę šeimomis (tėtis, mama, vaikai ar kitaip), visą mėnesį „Spinduliukai” skirstys šeimos biudžetą taip, kad nereiktų skolintis, o pavyktų sutaupyti. Burtų keliu jie ištraukė profesijas, sužinojo, koks vidutinis šių profesijų atstovų uždarbis šalyje. Tuomet susitarė, kokiame būste gyvens (jiems reikės apskaičiuoti, kiek lėšų skirti mokesčiams), ar turės augintinį, automobilį, kokio amžiaus vaikai (bus išlaidų ugdymo įstaigoms, maistui – kad pakaktų pinigų daržovėms, vaisiams ir visam kitam). Kiekvieną dieną šeima susiburs ir skaičiuos, kiek ir kam tą dieną reikės skirti lėšų. Jiems nuolat reikės pasitikrinti kainas parduotuvėje ir reklaminiuose lankstinukuose. O gal netikėtai susirgus šeimos nariui reikės vaistinę „aplankyti“? Finansinius skaičiavimus jie fiksuos užrašuose. Ketvirtadieniais pristatinės klasės draugams, kaip sekėsi tvarkyti „šeimos” biudžetą, kur lankėsi, kiek pinigų išleido?
Tikrai įdomu, kaip seksis „Spinduliukams”?!