Integruota pamoka: “Pažintis su rudens rytu”
Mokyklos trečiųjų klasių ir menų dalykų mokytojos organizavo integruotą patyriminę veiklą, kurioje persipynė pasaulio pažinimo, menų, kalbų ir informacinių technologijų dalykai. Dalyvaujant integruotose veiklose netradicinėje erdvėje – Marvelės upės slėnyje, vaikai ugdėsi besimokančiojo profilio savybes: smalsaus tyrinėtojo, visapusiškumo, mąstymo, rūpestingumo, rezultatyvaus bendravimo. Pamokoje mokiniai susipažino su Marvelės upės slėniu ir kaskadomis, tyrinėjo rudenėjančios gamtos spalvas, kaitą, gilinosi į gamtos reiškinius – lietų, rūką, vėją, oro temperatūrą. Gražu buvo pamatyti kaip judesiu išreiškė rudens rytą kylančias emocijas, atidžiai įsiklausė į rudens ryto gamtos garsus. Drauge plėtė anglų kalbos žodyną, mokydamiesi vartoti gamtos objektų ir reiškinių (pvz. šlaitas, upelis, medis, akmuo, žolė) ir metų laikų pavadinimus. Atliekant kūrybines užduotis panemuniukai mobiliuoju telefonu įrašinėjo gamtos garsus. Grįžę į pamokas klasėse gilino įgytas žinias, reflektavo, atliko kitas užduotis.