Kviečiame susipažinti su Kauno Panemunės progimnazija

Progimnazija 2026, 01 22 52 PM

Kauno Panemunės progimnazija yra mokykla.

Toliau, Kauno Panemunės progimnazija bus vadinama Progimnazija.

Mokinys 2026, 01 15 29 PM

Ką mokiniai veikia Progimnazijoje?

Progimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • gamtos mokslų,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • šokio,
  • dailės,
  • technologijų,
  • etikos.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, muzikos, šokio projektuose.

Progimnazijoje mokiniai mokosi:

  • Priešmokyklinėje klasėje
  • 1 klasėje
  • 2 klasėje
  • 3 klasėje
  • 4 klasėje
  • 5 klasėje
  • 6 klasėje
Laikrodis 2026, 01 14 41 PM

Koks yra Progimnazijos darbo laikas?

Progimnazija dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Progimnazija dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.

Mokytoja 2026, 12 55 48 PM

Kuo Progimnazija gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Progimnazijoje.

2026, 12 35 09 PM

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie Progimnaziją galite sužinoti internete.

Progimnazijos interneto svetainės adresas yra 

  • https://panemuniukai.lt

Galite paskambinti telefonu. 

Progimnazijos telefono numeris yra 

(+370 37) 345885

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

kppm@panemune.kaunas.lm.lt

Web 2026, 12 46 15 PM

Kokią informaciją rasite Progimnazijos interneto svetainėje?

Informacija Progimnazijos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.

Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Progimnazijos darbuotojus:

  • kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
  • kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
  • kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.

 

Map 2026, 12 42 16 PM

Koks yra Progimnazijos adresas?

Progimnazijos adresas yra

  • Kariūnų pl.5, LT-45432, Kaunas.

Autoriai

    • Teksto originalą parengė: Rytas Umbrasas
    • Tekstą vertino: Virginija Rupainienė
    • Teksto vertinimą koordinavo: Giedrė Stanekevičienė

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos

Skip to content