Aš – tai simbolis
3d klasės mokiniai, nagrinėdami pirmąją šiais mokslo metais Tarptautinio Bakalaureato temą „Kas mes esame“, keliavo į vieną seniausių muziejų nepriklausomoje Lietuvoje, dar 1922m. įkurtą Lietuvos švietimo istorijos muziejų.
Panemuniukai plačiau susipažino su simbolių reikšmėmis ir diskutavo, kaip tai susiję su tuo, kas mes esame. Edukacijos metu mokiniai analizavo senovės baltų simbolius, dalinosi savo asmeninėmis žiniomis, ką apie simbolius jiems yra tekę girdėti iš senelių ir prosenelių, diskutavo, kodėl pasakojimai apie tuos pačius simbolius galėjo skirtis. Netikėtai kilusios diskusijos įrodė, kad vaikai iš prigimties yra atviri pasauliui ir tinkamos veiklos įgalina mokinius prisiminti, susieti, reflektuoti.
Džiugu, kad nors šis muziejus yra vienas seniausių Lietuvoje, tačiau šalia įvairių švietimo eksponatų gausu ir mokinius įtraukiančių interaktyvių veiklų. Vaikai turėjo galimybę patys kurti savo simbolį. Į kuriamą simbolį sudėjo visas vidinio sąvojo „aš“ emocijas, patirtas edukacijos metu, taip jį įprasmindami ir susiedami su buvusia diskusija apie simbolius, artimuosius, save. Būti harmoningam – viena iš svarbiausių 10-ies besimokančio žmogaus savybių, ugdoma tuomet, kai išlaikoma pusiausvyra tarp protinių, emocinių ir fizinių savybių.
Šios edukacijos metu išryškėjo ypatingas ryšys tarp mokytojo, ugdytinio ir jo artimųjų. Tik sąveikaujant visoms trims dedamosioms pasiekiamas visuminis vaiko ugdymas, kuris vyksta net ir netikėčiausiose, kasdienėse situacijose.